Napisao Ivana Bašić 0

13.9.2019. Krećemo!

Jedva smo dočekali. Krenuli smo ujutro autom do Trevisa s dvoje djece (1,1 g i 3,5 g). Cure su u autu malo spavale tako da je vožnja bila podnošljiva. U Trevisu smo stali u Pizzeriju Spaghetti House Santa Lucia https://www.pizzeriasantalucia.net/ . Unutrašnjost je velika, a vanjski prostor prilagođen sadržajem djeci. Ljuljačke, tobogan i nacrtana školica, koja me vratila u djetinjstvo, bili su dovoljni da cure uživaju i da bez puno nervoze dočekamo hranu. Porcije su bile velike, hrana ukusna, osoblje ljubazno.

Let je bio planiran za 19 h. Nažalost kasnio je preko sat vremena pa nam se i putovanje malo odužilo. Prvi dio leta je protekao u igri, drugi u snu (barem što se cura tiče). Samo mala digresija na djecu i put. Za vrijeme dužih putovanja savjetujem roditeljima nošenje različitih igračaka ili igara koje ne zauzimaju puno prostora kako bi ih mogli rotirati djeci i učiniti im put manje dosadnim. Osobno, za Tenerife, ponijela sam mali set za kuhanje , par barbika, nekoliko Lego kockica, mikrofon i dvije knjige. Moram priznati da nam je to postala "must have rutina" više manje gdje god da idemo. Cure su tako naučile putovati i super funkcionira. Kada sve dosadi mama je tu :)

Sletjeli smo oko pola 2,preuzeli auto,odvozili sat vremena i srušili se sretni u krevet! Nedostatak sna nas nije spriječilo za rano dizanje sljedeći dan. Auto smo rentali preko kompanije Cicar za koju imamo samo riječi hvale. https://www.facebook.com/pages/Cicar-Tenerife-Sur/1662235544038426?ref=br_rs

Što se tiče samog hotela, rezervirali smo Best Semiramis, Puerto de la Cruz. https://www.facebook.com/hotelbestsemiramis/ . Hotel je naravno za svaku preporuku! Pogled je fantastičan! Hrana je ukusna. Doručak švedski stol. Večera također. Bilo je od meksičkih, kineskih, ribljih specijaliteta do "običnih" krumpirića i pohane piletine. Za večerom se piće plaća ako želite nešto popiti. Usluga je bila fenomenalna. Ljubazno osoblje. Totalno vole djecu ( možda i zato što hotel nije baš jako kids friendly,pa nema puno djece unutra) . Imaju malu igraonicu s ne baš puno sadržaja i nije pretjerano čista. To mi je jedina zamjerka hotelu. Sobe su lijepe, uredne i čiste. Imaju i teretanu koju mi nismo koristili jer nam je kronično falilo vremena.

Iskreno, nisam niti tražila hotel s puno dječjih sadržaja jer sam znala da se nećemo previše zadržavati u njemu. Tako je i bilo. Od sedam dana, prvu večer smo se okupali u hotelskom bazenu. Noćnog sadržaja u hotelu nije nedostajalo. Malo svirke i plesa , malo biljara sasvim je udovoljilo našim potrebama. Raspored nam je ionako bio poprilično zgužvan.

Prvo jutro nakon divnog doručka zaputili smo se u Loro park u gradu u kojem smo bili i smješteni. Puerto de la Cruz. https://www.facebook.com/loroparque/. To je definitivno po meni must seen i za djecu i za odrasle. Potrebno vam je barem pola dana za prošetati se parkom. Osim pingvina, čimpanzi, majmuna, morskih tuljana i drugih životinja preporučila bih i show s orcama, dupinima i tuljanima. U parku možete odmoriti uz sladoled ili konkretan ručak. Našoj starijoj se posebno svidjela mala kids zona s kućicama na drvetu i toboganom. Popodne smo završili šetnjom po centru, međutim, toliko smo izmorili cure koje su budne spavale pa smo se brzo vratili na večeru i spavanac.

Drugi dan odlučili smo iskoristiti za odlazak do malog shopping centra na jugu i šetnju obalom. Playa de las Americas i Playa de Los Christianos zasigurno su plaže koje ćete svakako posjetiti. Učite na našim greškama! Badići i ručnici su obvezna prtljaga koja vas mora pratiti na cijelom otoku! Za svaki slučaj. Mi nismo imali kod sebe i propustili smo kupanje,ali smo zato uživali u ispijanju kave i sladoledu! Vrijeme nam je bilo savršeno! Jug je pun hotela , pa samim time i kafića, restorana, dućana i surfera :) . Nakon obavljenog shoppinga zaputili smo se prema hotelu.

Treći dan . Monkey park! Još jedan po meni must seen park ako ste s djecom! https://www.facebook.com/MonkeyParkTenerifeOfficial/ . Odličan park za zbližavanje sa životinjama. Na ulasku možete kupiti i hranu za životinje, što se pokazalo zgodnim jer djeca uživaju hraneći ih. One opasnije su u kavezu , a pitomije vani, i s njima se možete igrati i maziti ih što je djeci bilo odlično iskustvo. Ne trebate puno vremena za njega, cca sat vremena. Najslađi su bili majmunčići u kavezima koji su sami prebirali po kutijici i uzimali ono što im se najviše sviđa, a jedan me se posebno dojmio i nasmijao do suza jer mi je iz ruku pokušao iščupati cijelu posudicu za hranom. Vrištali smo od smijeha. Poslije parka zaputili smo se prema Los Gigantesu. https://www.facebook.com/LosGigantesTenerife/ . Moram priznati da nam je taj dan bio malo krizni dan jer smo se puno vozikali po svuda i već smo bili malo umorni, sunce je bilo jako i sparina velika pa smo stali pojesti u malo boljem restoranu čije se ime nažalost ne mogu sjetiti, iako je bio uz same litice i hrana je bila fantastična. Planirali smo na izlet s brodom ali smo ubrzo odustali i zaputili se prema Puerto de La Cruz na šetnju gradom i sladoled. Neizostavno mjesto je svakako bio parkić koji se našao po putu. Poslije sladoleda i kavice napunili smo baterije za daljnju šetnju i ples na plaži :) Malo naslikavanja i kupovanja suvenira :) Parking smo našli preko čudotvornog "Google Mapsa" i "parking near bye" :) Vrijeme nam je cijelo vrijeme bilo toplo, jug je topliji ,a sjever hladniji ( što znači da je dobro sa sobom uzeti i vesticu) . Svakako dobra kombinacija za ohladiti se.

Četvrti dan! ( Bliži nam se kraj puta i ja sam naravno već bila tužna), naravno to nas nije spriječilo da idemo dalje u naš obilazak po otoku. La Orotava! Prvo smo popili kavicu! Mlađa je zaspala pa smo uhvatili bar malo "roditeljskoga mira" na malom trgu a zatim se zaputili u Jardines Victoria, prekrasnu zelenu oazu. Prošetali smo se, uživali u zelenilu, a potom se zaputili prema Anaga forest! Po meni ,svakako za preporučiti,pogotovo za sve ljubitelje prirode i svježeg zraka. Prošetali smo se malo po šumi koja poprilično izgleda kao da su vas pustili u film "Gospodar prstenova" . Nakon šetnje popili smo kavicu i pojeli slatkač na prekrasnom check pointu s pogledom koji obara s nogu. Spuštajući se sa planine,morali smo stati na plažu Las Teresitas, sjeverno od sela općine San Andrés Santa Cruz de Tenerife. Prekrasna pješčana plaža! Ono što me iznenadilo je bila toplina mora. Od silne prirode i zraka cure su se doslovce onesvijestile. Nisu se uspjele okupati, ali zato smo mi, kao dobri i odgovorni roditelji oboje utrčali u more, ostavivši djecu da spavaju na plaži! Naravno da je jedno oko cijelo vrijeme bilo prema njima i da smo zajedno u moru bili možda koju minutu, ali bilo je odlično! Kako je već bilo kasno popodne ( 17 h) , nakon kupanja smo produžili prema Santa Cruzu i u hotel na večeru. To je bila jedna od rijetkih večeri kada smo bili iskoristili sadržaje hotela ( biljar, bend,svirka i ples). Cure su čagale a mi uživali u njima i muzici , barem ja :)

Peti dan! Vrijeme je za ponovni odlazak na jug, ovaj put u Siam park! Možda će netko reći da je bez veze utrošiti dan na aqua park jer toga ima i okolo po svijetu, a ja ću samo reći da pola dana svatko ima za odmoriti i uživati u jednom takvom parku. Sadržaja opet ima kako za one najmlađe , tako i za one malo starije. "The Lost city" je pravi mali vodeni park za djecu na kojem sa svih strana pada kiša što naše cure nije oduševilo jer im je padalo po glavi,ali su zato bile oduševljene s malim vodenim toboganima, igrom na pijesku u Coco Beach, koja je nešto manja plaža od The Wave Beach.Također, oni najhrabriji, uključujući mog muža mogu probati i "Tower of power" , hajdemo reći, izrazito visoki i strmi tobogan na koji možeš ići samo ako imaš jako srce. Ja sam najviše uživala na dječjim spravama i Naga race! Svakako ukoliko planirate posjetiti Siam park, pogledajte njihovu stranicu na kojoj možete proučiti sve atrakcije i možda izabrati si one koje morate posjetiti! https://www.siampark.net/index.php/en/siam-park-en/attractions . Podsjetnik, ako planirate ići u oba parka kupite zajedničku kartu za Loro i Siam jer je jeftinije.

Šesti dan znači da je povratak doma preblizu. Danas je plan bio posjetiti mali gradić na sjeveru, Icod de Los Vinos . Svaki dolazak u neko mjesto bi nas uglavnom smjestio prvo na kavu, možda zbog tolike vožnje ili jednostavno jer bi mlađa u to vrijeme spavala pa smo koristili priliku. Trg Plaza Andres de Lorenzo Caceres je svakako dobro mjesto za kavicu nas roditelja s djecom , pogodit ćete zašto! Park je odmah uz sam trg što je za djecu savršeno da malo puste mamu i tatu da predahnu :). To ne vrijedi za nas koji imamo dijete od godinu dana :). Nakon "kave u miru" krenuli smo pronaći njihovu najpoznatiju atrakciju. El Drago Millenario, drvo staro preko tisuću godina. Prošetali smo se još malo po mjestu, kupili zgodne suvenire i nastavili naš put prema jugu kako bi još malo uživali u suncu i moru. Playa de Las Americas! Opet ! ali ovaj put smo uzeli badiće i ručnike! Malo je puhalo, ali sunce je toliko jako da ti vjetar zapravo paše. Mislim da je suludo podsjećati da su kreme za mazanje must have, pogotovo s klincima ! I kape!! Popodne smo proveli brčkajući se u bazenu od mora koje su stijene napravile, igrajući se sa šljunkom i uživajući na suncu!

Sedmi dan! Doručak i tuga jer odlazimo! Ali, sve što je lijepo kratko traje! Prije samog leta odlučili smo posjetiti plažu El Medano, koja je po meni must seen! Prekrasna je, velika, svijetli pijesak, valovi, surferi. Divota! Popili smo kavicu i zaputili se na avion!

Zaključak!

Bilo je prekrasno! Proletjelo je!

Ja bi išla opet za cca 5/7 godina, i na barem deset dana! Otok je velik! Ima se puno toga za vidjeti. Zbog aerodroma mislim da je pametnije smjestiti se na jugu pa putovati svuda. Kako god okreneš puno se vozikaš ako ti je cilj vidjeti raznolikost otoka. Sjever i jug su potpuno drugačiji. Jug je turistički dio, pun hotela i turističkog sadržaja. Topliji je, sjever je hladniji, ima više gradova ali morate unaprijed ciljano znati gdje idete. Nemojte razmišljati kad dođete jer ćete gubiti nepotrebno vrijeme koje možete drugačije utrošiti. Obavezno si složite plan puta prije da znate s čim raspolažete.

Nadam se da sam barem malo pomogla! Uživajte i vi i slobodno komentirajte, pitajte, dijelite svoja iskustva!