Počela sam se baviti organizacijom i koordinacijom svadbenih svečanosti iz hobija, no s vremenom je taj hobi prerastao u nešto puno više, u posao koji radim s puno ljubavi i strpljenja. Organizacija vjenčanja ne iziskuje samo puno vremena, strpljenja, snalažljivosti i kreativnosti već i povjerenje, a to je ono što vam mi možemo ponuditi!
Koliko vremena zaista treba za organizaciju jednog vjenčanja individualno je pitanje. Ono zavisi od planiranog broja uzvanika, mjestu na kojem će se ceremonija održati ali najviše ovisi o željama i prohtjevima samih zaručnika, budućih mladenaca.
S obzirom na to da je danas najveći problem nedostatak vremena, tu onda kreće naš posao, organizatora/koordinatora vjenčanja. Ono što vam mi nudimo je idealan raspored prema kojem bi sve trebalo proći opušteno i bez stresa.
Stoga krenimo!
Prije svega potrebno je razmotriti budžet s kojim raspolažete, te kada i gdje biste željeli održati svoju ceremoniju vjenčanja. I tada mi nastupamo na scenu! Krećemo s prikupljanjem ponuda za pronalazak adekvatnog prostora koji će za vas biti jednako prihvatljiv cijenom ali i ambijentom.
Kada smo taj najbitniji dio vezan uz datum i prostor same ceremonije determinirali, krećemo s cijelim nizom sastanaka i prikupljanja ponuda vezanih uz cvijeće, garderobu, odabir hrane, benda, fotografa, slastičara, frizera, a sve unutar budžeta s kojim raspolažete.
Poučeni iskustvom mi smo tim koji balansira između vas i pružatelja usluga. Česte su situacije kada od silnog stresa ne možete ostati mirni i staloženi, primjerice prilikom pregovora o stilu same zabave ili prilikom odabira menija ili pjesama, organizator je tu da napravi sve kako bi dobili zamišljeno.
Mi smo ti koji će na sam dan vašeg vjenčanja koordinirati samom ceremonijom, a jedino što vi morate je doći sretni i potpuno opušteni i spremni za najluđi i najsretniji dan u vašem životu. Zašto je važno izabrati baš nas? To ću vam otkriti na primjeru jednog prekrasnog vjenčanja kojeg sam imala privilegiju organizirati. Tjedan dan prije same svadbene svečanosti zbog obiteljskih razloga solist nam je otkazao pjevanje u crkvi i to u maloj sredini gdje su nam mogućnosti bile ograničene. Mislim da ne moram posebno naglašavati količinu stresa s kojim sam se suočila samo tjedan dana prije samog vjenčanja. Ali znate li što je ono najbolje, mladenci uopće nisu znali što se događa, sve do trenutka dok nismo uspješno riješili problem i dogovorili novog solistu.
Prednosti bukiranja organizatora vjenčanja :
-
NO STRES
-
Planiranje samog čina vjenčanja, pomoć pri odabiru glazbe i prstenja
-
Pomoć pri pronalasku idealnog fotografa, kamermana, slastičara, frizera, cvjećara,
-
Priprema pozivnica i zahvalnica
-
Pomoć i organizacija vezanih uz najma stolica, šatora i cateringa
-
Pomoć pri odabiru idealne vjenčanice i odijela
-
Opcija organiziranja prijevoza limuzinom ili mini busom
-
Opcija organiziranja djevojačke ili momačke zabave
9.Pomoć i nadzor potencijalnih ugovora
-
Koordinacija ljudi i poslova na sam dan Vašeg vjenčanja
-
Obavljanje poslova nakon svadbene svečanosti. Vraćanje onoga što je u najmu i plaćanje svih sudionika i njihovog angažmana.
Sretna lica mladenaca je najveće zadovoljstvo ovoga posla! Lijepo je vidjeti da na neki način postaješ druga "kuma", a najviše od svega veseli neopisiva sreća mladenaca nakon svršetka njihovog dana.




